Årets första sjukstuga.

God morgon världen. Jaha detta var ju inget vidare. Först i lördags kräver Leo och dålig mage och  i natt har Matilda varit uppe x antal gånger åh är dålig i magen. Nu väntar man bara på att man själv ska bli sjuk. Vet inte riktigt hur jag kommer palla de med bebisen i magen. Vinterkräksjukan inte välkommen  här just nu. 

Åh lillan i magen du får väldigt gärna komma ut nu. Orkar inte gå o vara gravid längre. Vill verkligen inte mer. Gå med kryckor är ju inte de roligaste. Nä nu ska jag gå upp o få i mig lite frukost och hoppas på att man orkar med denna dagen med. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0