Glossybox

Igår kom min andra glossybox. Men blev lite besviken på att jag fick tandkräm igen. Får jag en till nästa månad blir jag sne. Men annars blev jag glad. Alltid lika kul med paket. 

Igår tittade vi på Fångarna på fortet med lite fredags mys. Morotsstavar och gurkstavar med dipp är ju aldrig fel. Mycket mer har vi inte gjort, även om de varit lov så har vi ju legat sjuka nästan allihop. Får ta igen det senare. Nu är barnen ute på lekplatsen med pappa Stellan och jag ska snart en kort runda till väla för en sista koll inför bb. Måste ju ha en eller två amningsbhar. Sen blir det hem och ta de lugnt. Mello i kväll och bara mysa.  Men tycker ju att liten i magen ska komma igång nu så hon kommer i natt eller nått. För kan kräka på detta nu. Kan ju knappt äta längre för de får mig illamående kan knappt röra mig o känner mig som en stor fet valross. 😂
Nu ska jag göra mig redo. Hörs snart igen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0