Smärtor.

Igår eftermiddag och kväll var extrem. Kunde knappt gå och fick ta hjälp av båda kryckorna men kunde knappt gå ändå. De gjorde så ont att jag bara ville gråta. Detta är verkligen inte roligt längre. Nu vill jag att vår tös kommer ut, för står inte ut med denna smärtan. Behövde bara få skriva av mig lite och klaga. Nu är det bara 17 dagar  kvar till beräknat förlossningsdag. Hoppas innerligt att hon kommer innan dess.

Nä tillbaka till vampyrer diaries serien. Inte mycket annat att göra. 😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0