Uttråkad

Jaha då var de söndag. Ingen bebis än. Imorgon är det den 29 februari och jag vill verkligen inte att  hon kommer då. Så nu får hon ta och hålla sig inne tills på tisdag. Drömde i natt att hon föddes huvet halvägs ute redan här hemma. Haha o ingen smärta. Det  hade varit nått. Undrar om hon bestämt sig för att komma på beräknad dag. Men det är ju en hel vecka till dit. Hur ska jag palla det? 
I dag ska jag nog försöka mig på att orka baka lite. Får se hur länge jag orkar stå upp. Nu blir det en kopp kaffe, hörs snart igen.
None
2016-02-28 @ 11:46:56

Håller tummar och tår att ingen baby kommer i morgon kram lycka till med bullbak




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0