God morgon

God morgon på er. Då var frukosten intagen morgon mys med lilltösen och mättat henne och varit vaken en bra stund idag. Blir lite längre stunder varje dag. Pappa valde kläderna, inte helt tokigt blev det, ibland blir det rent knasigt :)

Senare blir det första bvc besöket på bvc. Första var ju här hemma. Ska bli kul att visa upp henne för barnmorskan också. Hon kommer bli så glad att jag kommer inom till henne med. 
Det är så skönt att inte ha några måsten än. Utan tar varje dag som den kommer. Ingen stress heller. Blev iof lite ledsen igår när jag inte kunde få liten nöjd. Men där gick älsklingen in och tog över så jag kunde gå o ta en dusch och slappna av och komma tillbaka lite mer avslappnad, och mindre uppstressad pga det. Då gick det bra igen. Att detta kan vara så svårt i början att lära sig tolka vad liten vill alla gånger. Inte konstigt man känner sig som förstföderska igen, så mycket man glömt o ska lära sig igen. Sen är ju alla barn olika, o utrycker sig på olika sätt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0