lite mer än..

Nu är Freja lite mer än en vecka gammal och man har kommit hem och hunnit landa lite i allt. Dock är jag väldigt trött. Blir extra trött när jag ammat. Känslan som om jag inte gör annat än ammar, men det får va så just nu. Huvudsaken är att Freja mår bra. Kommer inte ut värst mycket men det kommer det med. Hon får mycket dags ljus iaf. Inte så lätt att komma ut när hon vill ligga vid bröstet nästan konstant. Men gör så gott jag kan. Fogarna har börjat släppa lite grann. Men har fortfarande ganska svårt att gå. Det är nog det jobbigaste just nu. Vill att de släpper så man kan komma ut mer. Idag har jag fått dammsugit och torkat en maskin tvätt. Vika får jag göra när jag orkar :)
Snart dags för barngymnastik för barnen. Så ska förbereda dom. Sen får sambon gå bort med dom. Har inte så mycket att skriva just nu. Men hörs snart igen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0