2017 är året då de händer!!

Hej nu är de nästan ett år sedan jag skrev igen. Nu ska jag försöka igen för att hålla igång bloggen. För i år är året då de händer. Den stora D dagen är kommen. Den 19/8 står vi i kyrkan och blir man och hustru. 😍💗 mitt hjärta svämmar över av lycka. Ska försöka hålla allt så uppdaterat som de går. 


Lilla F har börjat gå och närmar sig 11 månader. Små enstaka ord kommer också. Både mamma, pappa, titta, där, gho (gott), nhä och kaka (katt). Händer massa saker nu. 

Dom två stora tycker det är superkul att vara storasyskon. Men det är svårt att hålla sig i styr och de blir väldigt vilt imellanåt. Då får man gå in o lugna. Men dom försöker så gott dom kan. 
Nu ska man hämta ungarna och hem och äta mellan mål. Ha de gott så länge återkommer snart igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0