Alla hjärtans dag

Igår va de alla hjärtans dag. Fick blommor av stellan och barnen kom med en också plus en bröllops tidning. Mycket gulligt av dom. Jag och Freja spenderade förmiddagen på öppna förskolan med barnrytmik och fika. Va några stycken som tait med dig lite gott också. 

Annars brukar vi bara fika med smörgås och kaffe/te. Så de va extra mysigt igår.

Freja börjar mer o mer äta igen, så snart är hon tillbaka på banan. Det känns så skönt. Hennea mage krånglar dock ganska mycket. Men ska prova lactulos o se om de hjälper.

Igår va de skridskoåkning för Matildas klass. Det tycker hon är lika roligt varje gång. Så härligt att hon har lite hobbys. Vill ju få in henne på någon form av aktivitet. Leo vill gå karate eller liknande. Så ska försöka få ihop de med. Har inte lagt så mycket energi på det innan efterom jag inte ansett att man måste sätta dom på aktivitet innan dom börjat fråga om de själva.

Nu blir de vika kläder. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0