Liten mår inte bra..

Liten mår inte bra. Vill inte äta efter kräksjukan som härjade här och i går hade hon feber. Först trodde jag de kunde ha med tänder på gång men varken ser eller känner något. Vet att vissa barn kan tycka de är jobugt att börja äta igen efter att dom kräkt. Stackarn. Mammas lilla gryn. Man känner sig så hjälplös när dom små mår dåligt.


I dag blir det städa lägenheten, små fixa lite och kanske baka något gott. 
I kväll blir det bingolotto. Min lilla söndags mys :)

Nu blir det fixa pannkakor 
Ha de gött så länge




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0