Sportlov

Vi började torsdagen med att åka till väla och äta yoggiboost. För att fira sportlovet. 

På fredagsmorgonen äter vi frukost och sen lämnar jag leo hos mormor, och jag kör till klippan för att bli klippt av vännen valentina. Sen är de bara att ta de lugnt hela dagen och fångarna på fortet på kvällen.
Lördagen spendarar vi på leos lekland från 11 till 4. Men vännerna Henrik och Fiorella och lilla Vincent. Efter de åkervi ill väla ich tittat lite och äter middag på torget. Så de blev en riktig mys dag. Med mysig avslutning hemma med film. I går hämtade vi gem leo och såklart blev devju söndagsmiddag hos mamma. Lika gott som alltid. 
Idag har vi inte gjort många knop. Men i morgon får vi hitta på något. Hoppas på fint väder också. Ska försöka hinna med o hämta överdragsbyxorna på skolan.
Nu blir de steax middag. Hörs snart igen






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0