Vinter kräcksjukan härjar

Jaha då var den förbannade kräksjukan här igen. Den är fan värdelös. Lilltösen förstår ingenting. Ledsen var hon och hungrig. Nu har hon inte kräkt på några timmar. Men hon får bara vatten än så länge. 

I tisdags började pojken på nattten. Kvällen efter började stora tösen och i natt började lilltösen och jag. Bara S som än så länge klarat sig.

På bröllopsfronten har vi fått gjort inbjudningskorten så dom kommer hem om två veckor ca. 
Nu orkar jag inte skriva mer.


Catrin
2017-02-09 @ 17:51:13
URL: http://www.mommypigg.blogg.se

Krya på er kramar! Tänker på er <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Nu och för alltid

Hej! Här berättas de om mitt liv och min vardag med barn och sambo, livet i allmänhet och om tankar och funderingar, vänner och jobb finns också med på en liten kant. Jag kommer att skriva om helt vanliga dagar och om utflykter och annat smått o gott som händer i mitt liv och min familj.

RSS 2.0